Direct naar de contentDirect naar de footer

Corona virus

Vanwege de maatregelen die door de overheid en het RIVM zijn opgesteld omtrent het Corona virus zijn er diverse faciliteiten gesloten. Hieronder treft u een overzicht van de maatregelen welke Hotel Almere heeft getroffen. Alle maatregelen gelden tot nader bericht tot en met 28 april 2020. Deze pagina zal continu bijgewerkt worden indien er nieuwe maatregelen worden opgesteld. Heeft u in genoemde periode een bezoek gepland aan Hotel Almere? Dan raden wij u aan om deze pagina nauwlettend in de gaten te houden.

  • Per 15/3/2020, 18:00 uur zijn ons à la carte restaurant, lobby en hotelbar gesloten t/m 28 april 2020.
  • Wij nemen geen cash betalingen aan in verband met besmettingsgevaar. Het is alleen mogelijk betalingen te doen per pin of creditcard.
  • Onze Zondagsbrunch en het Live Cooking buffet (op zaterdag) zijn voorlopig gesloten. Helaas weten wij nog niet wanneer dit weer zal starten, uiteraard contacten wij de betreffende gasten die geboekt hebben en die niet door kunnen gaan.
  • Onze Paasbrunches en het Paasbuffet gaan helaas niet door.
  • Hotelgasten: helaas kunnen/mogen wij onze hotelgasten niet voorzien van eten en drinken in onze restaurants, lobby of hotelbar. Als alternatief bieden wij onze hotelgast in plaats van het ontbijtbuffet een ontbijtpakket aan. Voor lunch en diner hebben wij een aangepaste roomservice kaart. Ter uitzondering zullen wij roomservice serveren op alle kamertypes, zonder hier extra roomservicekosten voor te rekenen. Roomservice bestellen is mogelijk tussen 11.00 en 21:00 uur. Van 11:00 tot 17:00 uur bieden wij een aangepaste lunchkaart aan en van 17:00 tot 21:00 uur hebben wij een aangepaste á la carte menu.
  • Indien u een arrangement geboekt heeft inclusief diner dan vervalt het gepubliceerde arrangementen menu en ontvangt u een aangepast 3-gangen diner op de kamer. Klik hier om het menu te bekijken.
  • Onze zwembad, fitness en wellness faciliteiten zijn per heden gesloten en zijn dus ook niet beschikbaar voor onze hotelgasten.
  • Heeft u een reservering staan bij Hotel Almere met aankomst binnen genoemde periode en wenst u deze te annuleren of te wijzigen, dan raden wij u aan om contact op te nemen met onze receptionisten via 036-8000 800, of per mail info@almere.valk.nl. Wij zullen samen met u kijken naar de voorwaarden en de verschillende mogelijkheden.
  • Gasten van buitenaf: Helaas kunnen/mogen wij onze gasten van buitenaf niet voorzien van eten en drinken. Wij zullen tot en met 28 april 2020 geen ontbijt, lunch(buffet) en diner organiseren. Ook onze Zondagsbrunch en het Live Cooking buffet (op zaterdag) zijn voorlopig gesloten. Helaas weten wij nog niet wanneer dit weer zal starten, uiteraard contacten wij de betreffende gasten die geboekt hebben en die niet door kunnen gaan.
  • Lunch afhalen: Het is toegestaan om eten af te halen bij eetgelegenheden en wij gaan hier natuurlijk in mee! Het is het mogelijk om een heerlijke lunch, zoals u van ons gewend bent, bij ons af te halen. Bekijk hier de lunchkaart voor afhaal! Voor meer informatie of het plaatsen van een bestelling raden wij u aan contact op te nemen met onze receptionistes via 036-8000800.

Indien u bij ons zal verblijven in Hotel Almere en u heeft meer/andere vragen omtrent uw verblijf, raden wij u aan om contact op te nemen met onze receptie.