Direct naar de contentDirect naar de footer

WELKOM

Op deze Corona pagina zullen wij de informatie bijwerken met betrekking tot alle informatie die bij ons bekend is. Veel antwoorden op uw vragen treft u hier.

Op dit moment gelden als maatregelen de basis coronaregels zoals het houden van 1,5 meter en het dragen van een mondkapje in alle openbare ruimtes.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen.

Overnachten

  • Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen.
  • In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen na uw reis en tijdens uw verblijf.
  • Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.
  • Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.
  • U kunt weer plaatsnemen in onze restauratieve ruimtes (met coronatoegangsbewijs), onze faciliteiten (zwembad/fitness/wellness) zijn open (met coronatoegangsbewijs) en verder is een mondkapje en 1,5 meter afstand verplicht in openbare ruimtes.
  • Overnachten is mogelijk zonder coronatoegangsbewijs. U heeft deze wel nodig voor onze faciliteiten en restauratieve ruimtes zoals hierboven aangegeven.

Faciliteiten

Zwembad, wellness en fitness
  • Onze faciliteiten zijn geopend (07.00-23.00 uur) op basis van beschikbaarheid en het houden van 1,5 meter afstand. Mocht het dus te druk zijn dan dient u helaas op een ander tijdstip terug te komen. Let op: voor gebruik van de faciliteiten dient u een coronatoegangsbewijs bij aankomst in het hotel te tonen.

Eten & drinken

Ontbijt

  • Ons ontbijtbuffet is open (met coronatoegangsbewijs) en u kunt in het restaurant plaatsnemen om te ontbijt. U kunt ook een afhaal ontbijtpakket samenstellen en ophalen wanneer u geen coronatoegangsbewijs heeft (u kunt dan helaas niet plaatsnemen in het restaurant).
  • Doordeweeks is het ontbijt van 06.30-10.30 uur en in de weekenden en vakanties van 06:30-11:00 uur. Het ontbijt is op basis van beschikbaarheid en helaas maken wij hier geen reservering voor. Bij drukte kan het dus zo zijn dat u heel even moet wachten. Om drukte te voorkomen kunt u het beste op een vroeg tijdstip gebruik maken van het ontbijtbuffet.

Lunchbuffet

  • Ons lunchbuffet wordt weer georganiseerd (alleen met coronatoegangsbewijs mogelijk). Bekijk hier meer informatie over deze activiteit.

Lunch, diner en bar.

  • Alle restauratieve binnenruimtes (restaurant/lobby/bar) zijn weer geopend (alleen met coronatoegangsbewijs mogelijk)! Bekijk hier onze restaurant activiteiten.
  • Roomservice is alleen mogelijk op onze Suites (tegen roomservice kosten). Voor alle kamertypes is het wel mogelijk om als gast zelf bij ons restaurant iets te bestellen en mee te nemen naar de kamer.
  • Onze keuken sluit om 22:00 uur.

Arrangementen

  • Indien u een arrangement geboekt heeft dan geldt een arrangementen menu. Deze ontvangt u bij check-in van onze receptiemedewerkers. Het arrangementen menu wordt in het restaurant genuttigd (met coronatoegangsbewijs).

Brunch, Live Cooking en Proeverij Diner

  • Voor nu organiseren wij helaas nog geen van deze activiteiten. Uiteraard zullen wij dit op onze website kenbaar maken zodra dit weer mogelijk is!

Richtlijnen restaurant activiteiten

Wij vragen u bij aankomst in het restaurant, lounge en in de hotelbar (of andere restauratieve ruimte) om uw coronatoegangsbewijs te laten zien, dit is verplicht.

  • Op dit moment gelden als maatregelen de basis coronaregels, het tonen van een coronatoegangsbewijs voor de restauratieve ruimtes, het houden van 1,5 meter en het dragen van een mondkapje in alle openbare ruimtes (ook als u een coronatoegangsbewijs heeft). Tevens zijn de restauratieve ruimtes na 22.00 uur gesloten. Wij vragen u de regels te respecteren om op een veilig en ontspannen manier te genieten in ons hotel.
  • Indien u een kamer geboekt heeft vragen wij bij aankomst om het coronatoegangsbewijs zodat dit bij de restauratieve ruimte niet meer nodig is.
  • Volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op.
  • Het kan zijn dat u in een andere restauratieve ruimte zit dan u gewend bent. Bij aankomst in het hotel zal u door een van onze medewerkers naar de juiste restauratieve ruimte begeleid worden waar wij een mooie tafel voor u klaar hebben staan.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen u naar uw tafel.
  • Om al onze gasten zo goed mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet mogelijk om apart (per persoon) of in gedeeltes te betalen. Per reservering/tafel verzoeken wij u één betaling voor het gehele gezelschap te doen.
  • Helaas kunnen wij niet altijd aan uw voorkeur voldoen. Wij doen ons uiterste best voor al onze gasten echter houdt u er wel rekening mee dat er een kans is dat een voorkeur niet lukt.

Extra huisregels gedurende Corona periode

Indien u zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers

Versie 25 januari 2022