Direct naar de contentDirect naar de footer

WELKOM

Op deze Corona pagina zullen wij de informatie bijwerken met betrekking tot alle informatie die bij ons bekend is. Veel antwoorden op uw vragen treft u hier!

Op dit moment gelden als maatregelen de basis coronaregels en het tonen van een coronatoegangsbewijs bij het restaurant/ lounge en de bar. Wij vragen u de regels te respecteren om op een veilig en ontspannen manier te genieten in ons hotel.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen.

Overnachten

  • Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen.
  • In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen na uw reis en tijdens uw verblijf.
  • Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.
  • Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Faciliteiten

Zwembad, wellness en fitness
  • Onze faciliteiten zijn geopend voor alle hotelgasten (op basis van beschikbaarheid).

Eten & drinken

Ontbijt

  • Het ontbijt mag in het restaurant genuttigd worden. Wij verzorgen het ontbijt in de vorm van een buffet, waar u zelf een keuze kunt maken en het ontbijt ook direct daar kunt nuttigen.
  • Doordeweeks is het ontbijt van 06.30-10.30 uur en in de weekenden en vakanties van 06:30-11:00 uur. Het ontbijt is op basis van beschikbaarheid en helaas maken wij hier geen reservering voor. Bij drukte kan het dus zo zijn dat u heel even moet wachten echter beschikken wij over een groot restaurant en komt dit niet vaak voor. Om drukte te voorkomen kunt u het beste op een vroeg tijdstip gebruik maken van het ontbijtbuffet.
  • Het terras is bij mooi weer geopend. Indien u hier wenst plaats te nemen is dit mogelijk op basis van beschikbaarheid. Hier kunt u geen reservering voor maken.
  • Ook gasten van buitenaf (zonder kamer) kunnen weer bij ons komen ontbijten (op basis van beschikbaarheid). Gelieve vooraf een reservering te maken voor het ontbijt.

Lunchbuffet

  • Wij organiseren van maandag tot en met vrijdag dagelijks (m.u.v. van vakanties/feestdagen) een lunchbuffet. Gelieve vooraf een reservering te maken voor het lunchbuffet.

Lunch, diner, bar en terras

  • Alle restauratieve binnenruimtes (restaurant/lobby/bar) zijn geopend! Voor de lunch van 11:00 tot 17:00 uur en het diner van 17:00 tot 23:00 uur. Wij hebben meerdere restauratieve ruimtes waar we gebruik van maken, houdt u hier rekening mee.
  • Het terras is geopend van 11:00 tot 23:00 uur. Reserveren is niet mogelijk voor het terras. U kunt voor de lunch of het diner reserveren en een voorkeur voor het terras doorgeven (geen garantie).
  • Roomservice is alleen mogelijk op onze Suites (tegen roomservice kosten). Voor een ander kamertype geldt dat wanneer u op de kamer wenst te eten, u zelf bij het restaurant iets kunt bestellen om vervolgens mee te nemen naar de kamer.
  • Onze keuken sluit om 23:00 uur.
  • De bar sluit uiterlijk om 00:00 uur.
  • Houdt u er rekening mee dat reserveren zeker aan te raden is voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf anders kan het zijn dat wij u moeten teleurstellen!
  • Uiteraard gelden er wel maatregelen. Deze staan hieronder beschreven. Houdt deze coronapagina nauwlettend in de gaten voordat u naar ons restaurant komt.

Arrangementen

  • Indien u een arrangement geboekt heeft dan geldt een arrangementen menu. Deze ontvangt u bij check-in van onze receptiemedewerkers.

Brunch, Live Cooking en Proeverij Diner

  • Helaas organiseren wij deze activiteiten op dit moment nog niet. Houdt onze website in de gaten voor informatie hierover en wanneer wij hier weer mee zullen starten.

Richtlijnen restaurant activiteiten

Wij vragen u bij aankomst in het restaurant, lounge en in de hotelbar om uw coronatoegangsbewijs te laten zien. Mocht u deze niet hebben dan bent u alsnog van harte welkom bij ons, maar op gepaste afstand van elkaar (in geval van verschillende huishoudens en op basis van beschikbaarheid).

  • Houd u zich aan de basisregels opgesteld door de overheid;
  • Wij kunnen een gezondheidscheck doen en een verzoek om te registreren. Dit kan middels het maken van een reservering of anders middels de QR-code bij de entree. Uw gegevens zullen na 14 dagen automatisch worden verwijderd;
  • Volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op;
  • Het kan zijn dat u in een andere restauratieve ruimte (of ander terras) zit dan u gewend bent. Bij aankomst in het hotel zal u door een van onze medewerkers naar de juiste restauratieve ruimte begeleid worden waar wij een mooie tafel voor u klaar hebben staan;
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen u naar uw tafel;
  • Om al onze gasten zo goed mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet mogelijk om apart (per persoon) of in gedeeltes te betalen. Per reservering/tafel verzoeken wij u één betaling voor het gehele gezelschap te doen.
  • Helaas kunnen wij niet altijd aan uw voorkeur voldoen. Wij doen ons uiterste best voor al onze gasten echter houdt u er wel rekening mee dat er een kans is dat een voorkeur niet lukt;
  • Indien u zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers

Versie 27 September 2021