Direct naar de contentDirect naar de footer
UNSER HOTEL IS GEÖFFNET!
UNSER HOTEL IS GEÖFFNET!

Er staan weer mooie arrangementen voor u klaar! Arrangements

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Per heden kunnen alle hotelgasten weer in een van onze restaurants ontbijten, lunchen en dineren. Vanaf 1 juni is dit ook weer mogelijk voor gasten zonder hotelovernachting. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen na uw reis. Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk half uur hun handen.

Indien u bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor diner te reserveren.

Eten & drinken

Ontbijt
Het ontbijt weer geserveerd in buffet vorm. Uiteraard wordt het zo ingericht dat iedereen hier veilig gebruik van kan maken. Zo is het ontbijt in sessies verdeeld, is het verplicht om uw handen te desinfecteren voordat u het buffet betreedt, worden er extra maatregelen omtrent hygiëne genomen en is het mogelijk om handschoenen te krijgen indien gewenst. Het ontbijt is alleen toegankelijk voor gasten met een hotelovernachting. Voor suites is het mogelijk om het ontbijt als roomservice op de kamer te laten serveren (hier wordt een extra toeslag voor gerekend).

Diner in het restaurant
Vanaf heden kunnen alle hotelgasten weer dineren in de lobby/hotelbar/restaurant (welke ruimte in gebruik kan verschillen per dag). Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij het ontbijten, lunchen en dineren te allen tijde 1,5 meter afstand bewaren tussen medewerkers en andere gasten (personen uit hetzelfde huishouden uitgesloten);
  • Volg altijd de aanwijzingen van de medewerkers op;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te desinfecteren, voordat u een van de ruimtes betreed.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen u naar uw tafel.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer lunchen of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. Per 1 juni wordt hier een extra toeslag voor gerekend. Bekijk hier onze roomservice kaarten:

Lunchkaart

Dinerkaart

Brunch, lunchbuffet en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffet, brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
De bar en het terras zijn geopend voor onze hotelgasten. Helaas zijn op dit moment ons terras en bar gesloten voor gasten zonder overnachting. Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden, aangezien dit snel kan veranderen. Naar verwachting zullen de terrassen weer open gaan op 1 juni 2020 voor gasten zonder hotelovernachting.

Zwembad en wellness

Ons zwembad en wellness zijn geopend voor alle hotelgasten. Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook de hygiënevoorschriften.

Fitness

Onze fitness faciliteiten zijn beperkt open voor hotelgasten. Informeer bij onze receptie naar de mogelijkheden.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als hotelgast weer genieten van heerlijke ontbijtjes, lunch en diners in de lobby/hotelbar/restaurant (welke ruimte in gebruik kan verschillen per dag). Bij het boeken van uw kamer of hotelarrangement kunt u direct uw lunch én diner reserveren. Wij hopen snel ook weer gasten zonder overnachting te kunnen bedienen in onze restaurant en ons terras. Dat is echter nu nog niet mogelijk.

Hoe wordt het ontbijt geserveerd?
Het ontbijt weer geserveerd in buffet vorm. Uiteraard wordt het zo ingericht dat iedereen hier veilig gebruik van kan maken. Zo is het ontbijt in sessies verdeeld, is het verplicht om uw handen te desinfecteren voordat u het buffet betreedt, worden er extra maatregelen omtrent hygiëne genomen en is het mogelijk om handschoenen te krijgen indien gewenst. Het ontbijt is alleen toegankelijk voor gasten met een hotelovernachting. Voor suites is het mogelijk om het ontbijt als roomservice op de kamer te laten serveren (hier wordt een extra toeslag voor gerekend).

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk half uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectie apparatuur geplaatst, zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt desinfecteren.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijke arrangementen.

Hoe gaan jullie om met de maatregel omtrent samenscholing?
Om besmettingen zoveel mogelijk te beperken, is het niet toegestaan om met 3 of meer volwassen personen in een hotelkamer te verblijven in Hotel Almere. Helaas kunnen wij dan geen 1,5 meter afstand tussen ieder waarborgen. Personen in hetzelfde huishouden, zoals gezinnen, en kinderen zijn hiervan uitgezonderd.

Kan ik weer komen lunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om lunch(buffet) te serveren aan gasten zonder overnachting. Als hotelgast is het wel mogelijk om lunch te bestellen. Het lunchbuffet bieden wij momenteel nog niet aan.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is de Zondagsbrunch open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Zondagsbrunch aanbieden.

Is het zwembad open?
Ja, het zwembad is geopend voor alle hotelgasten. Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Al onze faciliteiten zijn beperkt open voor hotelgasten. Informeer bij onze receptie naar de mogelijkheden.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Hotel Almere heeft mooie fietsroutes van de omgeving voor u klaar liggen.

Extra huisregels gedurende Corona periode

In ons hotel en restaurant gelden strikte maatregelen om u, onze andere gasten en onze medewerkers een veilig en gastvrij verblijf te verzorgen. Om die reden verzoeken wij u om de volgende regels na te leven:

1.Het hotel hanteert een strikt beleid op het gebied van hygiëne en veiligheid. Dit wordt ook op diverse plekken in het hotel aangegeven en/of u wordt hierop gewezen door onze medewerkers. U dient zich aan dit beleid te houden en ook instructies van de medewerkers op dit gebied op te volgen. In het bijzonder:

  • te allen tijde 1,5 meter afstand houden van andere gasten en personeel;
  • bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging vanaf 38 graden Celsius thuisblijven of – indien de klachten tijdens uw verblijf/bezoek optreden – het hotel verlaten;
  • thuisblijven indien een huisgenoot verkoudheidsklachten en koorts en/of benauwdheidsklachten heeft of heeft gehad waardoor u volgens de maatregelen van de overheid ook gedwongen in quarantaine moet blijven;
  • de pijlen-routes volgen zoals mogelijk in het hotel aangegeven;
  • de overige maatregelen zoals in het hotel aangegeven opvolgen.

2.Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen. Het hotel is voorts gerechtigd om eventuele schade te verhalen bij niet-naleving van deze Covid-19 (Corona) regels.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 23 mei 2020